Profesionální zpracování a vedení účetní a daňové evidence

Kontaktujte nás

377 448 926

Daňové poradenství v Plzni

Nabízíme komplexní servis v oblasti zpracování daní a daňového poradenství. Součástí je také konzultační činnost. Na celý proces daňového poradenství dohlíží členky komory daňových poradců - Ing. Mgr. Jarmila Sedláčková - daňový poradce č.917 a                                                                                                                                 Ing. Vendula Kunclová - daňový poradce č.5267

Průběžné daňové poradenství

Součástí průběžného způsobu daňového poradenství jsou pravidelné návštěvy našich poradců u klienta. Samozřejmostí je telefonický či elektronický poradenský servis. Na základě společné dohody realizujeme také pravidelné daňové prověrky účetnictví. Jedná se o ideální formu daňového poradenství, jelikož jedině tak jsme schopni preventivní činností zabránit nesrovnalostem v daňové agendě společnosti. Výstupem jsou závěrkové práce za účasti daňového poradce a zhotovení daňového přiznání včetně odevzdání správci daně.

Pro koho je vhodné průběžné daňové poradenství?

Za dobu naší existence spolupracujeme nejčastěji se středními a malými firmami. Mezi naše zákazníky ovšem patří i velké společnosti se zahraničním kapitálem a drobní živnostníci.

Zpracování daňového přiznání

Sestavujeme daňová přiznání následujících typů:

  • Daň z příjmů právnických osob
  • Daň z příjmů fyzických osob
  • Daň z přidané hodnoty
  • Přiznání k silniční dani
  • Majetkové daně
    • daň z nemovitosti
  • Přiznání k spotřební dani

Daňové řízení pohledávek

V rámci daňového řízení pohledávek nabízíme 

  • analýzu portfolia pohledávek Vaší společnosti z pohledu platných účetních a daňových předpisů,
  • řízení pohledávek za účelem daňové optimalizace,
  • smlouvy o postoupení pohledávek,
  • poradenství při vymáhání pohledávek,
  • návrhy platebních rozkazů.

Poradenství v oblasti investičního majetku a leasingu

  • Zatřídění majetku do příslušných odpisových skupin.
  • Optimalizace evidence majetku (tvorba souborů majetku, příslušenství majetku).
  • Ověření splnění podmínek pro uvedení majetku do užívání, správnost stanovení doby odpisování.
  • Poradenství v oblasti nákladů vynaložených na opravy a technického zhodnocení.
  • Prověření uzavřených nájemních smluv, provádění technického zhodnocení na najatém majetku.
  • Formulace smluv při dodávkách investičních celků s ohledem na problematiku DPH (problematika dílčích plnění, stanovení dne uskutečnění zdanitelného plnění, atd.).
  • Poradenství při přípravě a zpracování podkladů k tvorbě rezerv na opravy hmotného majetku, posuzování uzavřených smluv, zejm. smluv o dílo s ohledem na možné daňové důsledky z pohledu daně z příjmů a daně z přidané hodnoty.
  • Poradenství v souvislosti s finančním leasingem.

Zastupování klienta před správcem daně

Pro většinu majitelů firem je jednání s finančními a jinými úřady mnohdy velice složité a vyčerpávající. Na podnikatele tato činnosti klade určitou znalost projednávané problematiky a orientaci v daních a zákonech. Proto nabízíme našim zákazníkům kompletní zastoupení v jednání se správcem daně. Výhodou pro Vás je, že máme potřebné znalosti i zkušenosti s takovým jednáním. Zastupování probíhá na základě plné moci. 

Pro naše klienty vyřizujeme:

  • kompletní komunikaci s pracovníky finančních úřadů,
  • zastupování při finančních kontrolách včetně přípravy podkladů,
  • vypracování a předání daňových přiznání,
  • sestavení žalob, ústavních stížností a kasačních stížností,
  • sestavení řádných a mimořádných opravných prostředků v daňovém řízení,
  • sestavení žalob, ústavních a kasačních stížností.

Zaslat nezávaznou poptávku

Česky English Deutsch

Napište nám

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů